-
1.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
كاتب مسؤول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مؤلف : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنی آنلاینوبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتی
-
2.
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ افشار، محمد مهدی ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1395 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 74 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید اینترنتیکیفیت فنیکیفیت محتواکیفیت ظاهریدانشجویان (غیر مجازی) کارشناسی ارشد ورودی 1393 دانشگاه یزدقابلیت تعمیم نتایج به جوامع دانشجویی