-
1.
مؤلف : صالح اردستانی، عباس ؛ صادقی مقدم، محمدرضا ؛ ابوترابی فرد، سید یاسر مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1393 - شماره 24 (29 صفحة - من 109 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی اجتماعیاحکام اسلامی
-
2.
مؤلف : صالح اردستانی، عباس ؛ سراج هاشمی، شادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (23 صفحة - من 144 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:امنیتاعتمادسیستم پرداخت الکترونیکی
-
3.
مؤلف : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
4.
مؤلف : افشار، غلامرضا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ كاتب مسؤول : صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 21 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشنیتتمایلارزش های فردیرفتار مشارکتیکاربرانمدلرفتار کاربرانتیمتغیر
-
5.
مؤلف : اکبریه، حمید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1398 - شماره 41 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 80 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:آینده پژوهیتجارت بین المللدیپلماسی تجـاری
-
6.
مؤلف : مهرمنش، حسن ؛ صالح اردستانی، عباس ؛ پاشایی هولاسو، امین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تأمینمدیریت زنجیره تأمینانتخاب تأمینکنندگانمعیار اقتصادیمعیار قابلیت اعتمادمعیار آشناییمعیار ظرفیت عرضهکننده