-
1.
كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، رامین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیانعطافپذیری شناختیپردازش هیجانیکنترل هدفمند
-
2.
مؤلف : صیادی، صادق ؛ فرید، ابوالفضل ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛ كاتب مسؤول : مصرآبادی، جواد ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 6 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:پایاییارزشیابیرواییآزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومیآزموننقشه مفهومینقشه مفهومی سلسلهمراتبینمره
-
3.
كاتب مسؤول : فرید، ابوالفضل ؛ مؤلف : حبیبی کلیبر، رامین ؛ مشتری صحنه، بیتا ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1400 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 177 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییاختلالات یادگیرینوروفیدبکبازی درمانی
-
4.
كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، رامین ؛ مؤلف : فرید، ابوالفضل ؛ صیادی، صادق ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 78 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 143 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانعملکرد تحصیلیتحلیل خوشهایسرزندگی تحصیلی