-
1.
به کارگیری مدل شکاف کیفیت خدمات (سروکوال: Serv Qual) در مجتمع آموزشی درمانی امام خمینی (ره): 1390
مقالةمؤلف : ابو القاسم گرجی، حسن ؛ طباطبایی، سید مهدی ؛ اکبری، امین ؛ سرخوش، سمانه ؛ خراسانی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار 1392 - شماره 51 ISC (12 صفحة - من 7 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
-
2.
مؤلف : جوادی، روح الله ؛ سرخوش، سمانه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف: عالمي (10 صفحة - من 1099 إلی 1108 )
الکلمات المفتاحية:تفکر شناور توسعه و بهبود سیستم حسابداری