-
1.
مؤلف : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
2.
مؤلف : عباسی، امیررضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتصمیم گیریمدل اسپرولز و کندالعملکرد شرکت های سرمایه گذاری