-
1.
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر رضایت مشتریان از طریق پاسخگویی و نوآوری در مجتمع تولیدی ظریف مصور
مؤلف : رفیعی طاقانکی، صالح ؛ فرهادی، فرهاد ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 20 (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت زنجیره تامینپاسخگویی و رضایت مشتریان
-
2.
مؤلف : تاج میری رستمی، فرزاد ؛ فرهادی، فرهاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 507 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية: تاپسیسمديريت زنجیره تامینتامین كننده پايدار شرايط پويا معیار پر اهمیت ماركوس