-
1.
مؤلف : زندی، طالب ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف: ب/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آموزش الکترونیکیبار شناختیطراحی انگیزشیطراحی کنترل ارادی
-
2.
مؤلف : پورحسینی، محمد ؛ طلایی، ابراهیم ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : صادق زاده قمصری، علی رضا ؛
مجلة:تفکر و کودک»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف: ب/ISC (33 صفحة - من 65 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اسلامیتربیتاوان کودکیتهواریکیتاککودکرویکردبـهتـهبرنامهاسلامی
-
3.
مؤلف : نظری، حشمت اله ؛ حاتمی، جواد ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛ تیماس، عبدالزهرا ؛ كاتب مسؤول : طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 116 التصنيف: ب/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مهارت نگارشدورهی دبستانروبریک نگارشمطالعه ارزیابانه
-
4.
مؤلف : نظری، حشمت اله ؛ حاتمی، جواد ؛ تیماس، عبدالزهرا ؛ كاتب مسؤول : طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1403 - شماره 119 التصنيف: ب/ISC (20 صفحة - من 3 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:مهارت نگارشدوره دوم ابتداییروبریک نگارشپژوهش اندازهگیری
-
5.
مؤلف : طلایی، ابراهیم ؛ رحیمی، زهرا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ برارپور، گلرخ ؛ میرزایی، آزاده ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان ۱۳۹۷، سال ششم - شماره 11 التصنيف: ب (28 صفحة - من 175 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتاستدلال ریاضیجهش تحصیلیبه کارگیری مفاهیم ریاضیخودپندارهی ریاضی
-
6.
مؤلف : بیات، محسن ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، دکتر ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : فردانش، هاشم ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1400، شماره 113 التصنيف: ب/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:واژه های کلیدی: مهارت های تصمیم گیریاستدلال ورزی همیارانهپیش آموزشاسکریپتتصمیمگیریدانشآموزان
-
7.
مؤلف : آذرنوش، مینا ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛ حاتمی، جواد ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»پاییز 1397 - شماره 96 التصنيف: ب/ISC (25 صفحة - من 46 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نگارش دانشگاهیمرور پیشینهنظریة فعالیتگسترهپژوهیآموزش دکتری
-
8.
كاتب مسؤول : مقام دوست، ابوبکر ؛ مؤلف : حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛ شمس، غلامرضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1398 - شماره 54 التصنيف: ب/ISC (36 صفحة - من 117 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:اعتباربخشیرویکرد کارآفرینیطراحی الگوبرنامه درسی کاردانش