-
1.
مؤلف : ضیایی، ثریا ؛ مسلمی، معصومه ؛ شریف مقدم، هادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1393، سال اول - شماره 3 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکتابخانه های عمومیخدمات الکترونیکیخدمات سنتی
-
2.
مؤلف : امیری، محمدرضا ؛ ضیایی، ثریا ؛ شریفمقدم، هادی ؛ فیاضی، بیبی مرجان ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 501 إلی 521 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیکتابخانههای عمومیمدیریت فرهنگ سازمانیفرهنگ سازمانی اثربخش
-
3.
كاتب مسؤول : احمدی نسب، مریم ؛ مؤلف : ضیایی، ثریا ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1400 - شماره 31 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیتعلق سازمانیگرایش به اشتراک دانشگرایش به خلق دانش
-
4.
مؤلف : بهرامی نیا، سارا ؛ مرادی، محمود ؛ كاتب مسؤول : ضیایی، ثریا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1402 - شماره 112 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:توسعۀ اقتصادینظریۀ دادهبنیادالگوی پارادایمیکتابخانههای عمومیاطلاعاتتوسعۀجامعهمدپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : علیزاده جلگهپور، مهدی ؛ مؤلف : ضیایی، ثریا ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1400، سال هشتم - شماره 2 (13 صفحة - من 29 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیمدیراناستان کرمانالگوی شایستگی