-
1.
شناسایی برخی از بدفهمیهای دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی بر اساس مطالعه تیمز 2015
مؤلف : نگهبان، محدثه ؛ کبیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : احمدی، غلامعلی ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1399 - شماره 48 ISC (17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیآموزش علومتیمزبدفهمی آموزش ابتدایی
-
2.
مؤلف : کاظمزاده، منصور ؛ حاجیحسیننژاد، غلامرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عفت ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University/ISC (45 صفحة - من 14 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ابتداییارزشیابیبرنامهدرسیاسناد بالادستیعلومتجربیبرنامه درسی علوم تجربیمعلمآموزشسند برنامه درسی ملیپایههای چهارمپژوهش
-
3.
مؤلف : احمدی، غلامعلی ؛ عبدالملکی، شوبو ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1391، دوره دوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتدوره راهنماییعلوم تجربیرویکرد اکتشافیانگیزه پیشرفتاکتشافیدانشآموزانآموزش
-
4.
مؤلف : رضایی، مریم ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ نصری، صادق ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدوره ابتداییعلوم تجربیآموزش برای توسعه پایدار
-
5.
مؤلف : اسدپور، سعید ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سید محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : عصاره، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 197 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیبرنامهدرسیارتباطگراییزمینه- محورطراحیمحورارزشیابیمعلمآموزش علوم تجربیمحتوا