-
1.
مؤلف : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحة - من 439 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
-
2.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
3.
مؤلف : سمیعی زفرقندی، عادله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزقصد خریدرفتار آگاهانه مصرف کننده در خریداثربخشی ادراک شده توسط مصرف کننده نگرانی زیست محیطیارزش درک شده سبزریسک درک شده سبز