-
1.
مؤلف : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
2.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر