-
1.
مؤلف : توکلی، جعفر ؛ ذوالفقاری، حسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 157 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریخدمات آموزشیخدمات دانشگاهی
-
2.
مجري المقابلة : کیال، علی ؛ مستمع المقابلة : الوانی، سید مهدی ؛ بنی اسدی، محمد حسین ؛ خاکی، غلامرضا ؛ ذوالفقاری، حسن ؛ رضایی نژاد، عبدالرضا ؛ شیخ رضایی، حسین ؛ فاضلی، نعمت الله ؛
مجلة:تدبیر»ارددیبهشت 1387 - شماره 192 (12 صفحة - من 6 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:زبانزبان فارسیمدیریتهویتواژهفرهنگیتفکرچالشهایعلمترجمه
-
3.
مجري المقابلة : کیال، علی ؛ مستمع المقابلة : الوانی، سید مهدی ؛ بنی اسدی، محمد حسین ؛ خاکی، غلامرضا ؛ ذوالفقاری، حسن ؛ رضایی نژاد، عبدالرضا ؛ شیخ رضایی، حسین ؛ فاضلی، نعمت الله ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1387 - شماره 193 (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانمدیریتزبانمترجمانزبان فارسیترجمهمذاکرهاستعارهدانش
-
4.
مؤلف : ذوالفقاری، حسن ؛
مجلة:رشد مدیریت مدرسه»زمستان 1395 - شماره 114 (4 صفحة - من 51 إلی 54 )