-
1.
مؤلف : حسینچاری، مسعود ؛ قزلبیگلو، فتانه ؛ جوکار، بهرام ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 45 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیجهتگیری هدفسرزندگی تحصیلیتعامل معلم-دانشآموز
-
2.
مؤلف : دهقانی زاده، محمدحسین ؛ حسین چاری، مسعود ؛ مرادی، مرتضی ؛ سلیمانی خشاب، عباسعلی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1393 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطات خانوادهسرزندگی تحصیلیساختار کلاسابعادخودکارآمـدیابعاد الگوهای ارتباطات خانوادهابعاد خودکارآمدی
-
3.
مؤلف : دهقانی زاده، محمدحسین ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 21 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیالگوهای ارتباطی خانوادهسرزندگی تحصیلیبـاشنودخـانوادههـاابعاد الگوهای ارتباطی خانوادهدانشآموزان
-
4.
مؤلف : کامکار عمله، محمود ؛ كاتب مسؤول : حسین چاری، مسعود ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1402 - شماره 51 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 142 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سرزندگی تحصیلیراهبردهای شناختی تنظیم هیجانفرزندپروری ذهنآگاهانه