-
1.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانقیمت درک شده
-
2.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان