-
1.
مؤلف : علی اسماعیلی، زهره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیلتوسعه پایدار
-
2.
كاتب مسؤول : علی اسماعیلی، زهره ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی فرهنگیبازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیل