-
1.
مؤلف : ربانی، زینب ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیسازماندهیخودکارآمدیراهبردهای شناختیبسطمرور ذهنیارزش تکلیفجهت گیری هدفراهبردهایهـدف
-
2.
مؤلف : ربانی، زینب ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 247 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدیجهت گیری هدفراهبردهای یادگیری خودتنظیمیباورکنترل یادگیریراهبردهایبـاهـدف
-
3.
مؤلف : یوسفی، فریده ؛ چراغی، اعظم ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1398 - شماره 76 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 34 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیانگیزش تحصیلیاهمالکاری تحصیلی
-
4.
مؤلف : اژدری، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1400 - شماره 81 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدرگیری تحصیلیذهنآگاهیپژوهشخودکارآمدی هیجانیخودکارآمدی اجتماعیپرسشنامهخودکارآمدی تحصیلیخودکارآمدی خلاق
-
5.
مؤلف : اقدامی، زهرا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 37 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدرگیری تحصیلینیازهای اساسی روانشناختی
-
6.
مؤلف : کاملی، شیلان ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1398- شماره 76 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 108 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیارزشهای فرهنگینشاط ذهنی