-
1.
مؤلف : قنبری، مصطفی ؛ بهشتی روی، سیدعبدالحمید ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات الکترونیکقصد استفاده مجدد
-
2.
مؤلف : قنبری، مصطفی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (12 صفحة - من 2545 إلی 2556 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانمسئولیت اجتماعیعملکرد مالیبورس اوراق بهادار تهرانپژوهشساختار سرمایه
-
3.
مؤلف : قنبری، مصطفی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحة - من 2529 إلی 2543 )
الکلمات المفتاحية:فساد اداریمسئولیت پذیری اجتماعیبخشهای دولتیمسئولیتاجتماعیPLSپژوهشمسئولیت اجتماعی شرکت