-
1.
مؤلف : قاسمی، مریم ؛ حاتمی، جواد ؛ احمدی، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : فردانش، هاشم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1397، دوره یازهم - شماره 4 ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیارزیابیآموزش پزشکیتحلیل محتوای کیفی
-
2.
مؤلف : پورجمشیدی، مریم ؛ فردانش، هاشم ؛ نوروزی، داریوش ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهار 1393، دوره ی هفتم - شماره 1 ISC (10 صفحة - من 41 إلی 50 )
-
3.
كاتب مسؤول : رحیمی، زهرا ؛ مؤلف : طلایی، ابراهیم ؛ ریحانی، ابراهیم ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1395، دوره نهم - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 225 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ریاضینگرش نسبت به ریاضیراهحلهای چندگانه
-
4.
مؤلف : شاهعلی زاده، محمد ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آموزشآموزش عالیاعضای هیئت علمی
-
5.
كاتب مسؤول : خلیفه، قدر ت اله ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 208 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:مولفه ها و راهبردهای الگوی طراحیمهارتهای یادگیری سطح بالایادگیری همیارانهمحیط یادگیری برخط
-
6.
كاتب مسؤول : موسویان، سمانه سادات ؛ مؤلف : طلایی، ابراهیم ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1398، دوره دوازدهم - شماره 3 ISC (7 صفحة - من 24 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندی فازیهمدلی شناختیهمدلی عاطفیرفتار یادگیریهمدلی در کلاس درس