-
1.
مؤلف : زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ فیضی، آوات ؛ محبوبی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریمحیطیادداریاصول طراحی آموزشیهای یادگیری چندرسانه ای
-
2.
مؤلف : کرمی، مرتضی ؛ فردانش، هاشم ؛ عباس پور، عباس ؛ معلم، مهناز ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز 1388 - شماره 3 ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سیستمیطراحی آموزشیآموزش مدیرانرویکرد سازنده گراییاثربخشی آموزش
-
3.
مؤلف : خسروی، رحمتاله ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:سازندهگراییالگوی طراحی آموزشییادگیری مبتنی بر پروژهوب پروژه