-
1.
مؤلف : کمالی ایگلی، سمیه ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاییز 1395 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 291 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:خانوادههیجانکمال گراییتنظیم شناختیفرایندهای ارتباطیتنظیم شناختی هیجانفرایندهای ارتباطی خانوادهنوجوان
-
2.
مؤلف : زادشیر، فرزانه ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : صابر، سوسن ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»زمستان 1399 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 392 إلی 414 )
الکلمات المفتاحية:اهدافوظایفخودهای ممکننگرانیها
-
3.
مؤلف : موسوی، سیده شایسته ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ میرهاشمی، مالک ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1396 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 275 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیهیجان تحصیلیشایستگی تحصیلیهیجاندانشآموزان
-
4.
مؤلف : زارع گاریزی، معصومه ؛ ابراهیمی مقدم، حسین ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»بهار 1399 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 56 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:صمیمیتنیازهای بنیادینتعهد زناشوییتمایزیافتگی خود
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عصمت ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1398 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 317 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانتحلیل عاملیشناختیرفتاریهیجانیساختار انگیزشی