-
1.
مؤلف : اسماعیلی، مریم ؛ رحیمی، فاطمه ؛ عابدی، احمد ؛ کلانتری، مهرداد ؛ اسماعیلی، لیلا ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»تابستان 1392 - شماره 49 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 251 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:اندازه اثررﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲفراتحليلعوامل سازمانيبنياد شهيد و امور ايثارگرانپژوهشرضـایت
-
2.
مؤلف : رحیمی، فاطمه ؛ عریضی، حمید رضا ؛ موسوی، زهره ؛ کلانتری، صمد ؛ ملک پور، مختار ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»تابستان 1388 - شماره 34 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق کاریعوامل اجتماعیگرایش اجتماعیانطباق سازمان ها برای فرصت های برابرفشارهای درونی جامعه برای نگه داری فقرتغییر وضعیت اقتصادیعوامل شخصیشرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری
-
3.
مؤلف : گوگرد چیان، احمد ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی»زمستان 1391 - شماره 9 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادینوآوریالگوی جاذبهسرریزهای R&D
-
4.
مؤلف : رحیمی، فاطمه ؛ عریضی، حمید رضا ؛ نوری، ابوالقاسم ؛ نامداری، کوروش ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ در ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺎرﺧﻮشﺑﻴﻨﻲﺳﺮزﻧﺪﮔﻲشور و شوق کاریﺳﺮﻣﺎﻳﻪ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲسرمایه روانشناختی در محیط کارﻋﻮاﻣﻞ روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ
-
5.
مؤلف : رفعت جاه، مریم ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش نامه زنان»زمستان 1394، سال ششم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیآگاهی سیاسیانفعال سیاسیاحساس اثربخش نبودناعتماد به نفس سیاسیباورهای جنسیتیسیاسیزنانمردانسیاسی زنانجنسیتیمشارکت سیاسی زنان
-
6.
مؤلف : انتظاری، علیرضا ؛ میوانه، فاطمه ؛ رضایی، خسرو ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»زمستان 1397 - شماره 51 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبیسلامت انسانشرایط آب و هواییآسایش حرارتی
-
7.
مؤلف : رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:ادب پژوهی»زمستان 1390 - شماره 18 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نیت مؤلفامبرتو اکوخوانندۀ نمونهنیت متناکومتنمـتنخوانندهتفسیرتفسـیراکـوبـامؤلـف
-
8.
مؤلف : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت دانش مشتریابعاد مدیریت دانش مشتری