-
1.
مؤلف : جباری، فرزانه ؛ رستگار پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1399،دوره ششم - شماره2 (11 صفحة - من 244 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریمطالعهی تحلیلییادگیری خردتکنولوژی آموزشی
-
2.
مؤلف : حسین زاده، فاطمه ؛ رستگار پور، حسن ؛ محمدحسنی، نسرین ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، ساسان ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1398 - شماره 38 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییادداریطراحی چندرسانهای آموزشیانگیزه پیشرفت تحصیلینظریه بارشناختی
-
3.
مؤلف : رستگارپور، حسن ؛ یداللهی، منیژه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1389، سال اول - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریچند رسانهای آموزشیتصاویر گرافیکی پویا و ایستاهندسهایستایادگیری هندسهآموزش
-
4.
مؤلف : رستگارپور، حسن ؛ موحدی، فائزه ؛ برخورداری، زینب ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1394 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (12 صفحة - من 52 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایطراحی آموزشییادگیریفرآیند یاددهیرشته های دانشگاهیعناصر تعریف
-
5.
مؤلف : رستگارپور، حسن ؛ عباسی، سیف اله ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1388 - شماره 15 و 16 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیرییادآوریروش تدریس سنتیچند رسانه ای آموزشی
-
6.
مؤلف : صباغی نوش ابادی، احسان ؛ علی عسگری، مجید ؛ كاتب مسؤول : رستگارپور، حسن ؛
مجلة:پژوهش های فلسفی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 162 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریپارادایم کوانتومیپارادایم سادگییادگیری کوانتومیکوانتوم