-
1.
كاتب مسؤول : زینی وند، زهرا ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زنیب ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف: ب/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتمایل به خریدمصرفکنندهسرمایهروانشناختیکارآفرینانه
-
2.
مؤلف : خواجه گودرزی، الهام ؛ پوراشرف، یاسانالله ؛ كاتب مسؤول : ایدی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1403- شماره 126 التصنيف: ب/ISC (13 صفحة - من 118 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیجایگاهیابی برندفولاد ایرانمشتریان آسیایی
-
3.
مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : رخیده، محمد رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف: ب/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریشرکتهای کوچک و متوسطکلیدواژه: توانمندسازی