-
1.
مؤلف : طاهرخانی، امیر ؛ دودانگه، سارا ؛ اسدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (7 صفحة - من 105 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد استفادهارزش ویژه برندمشارکت ارزش
مؤلف : طاهرخانی، امیر ؛ دودانگه، سارا ؛ اسدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (7 صفحة - من 105 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد استفادهارزش ویژه برندمشارکت ارزش