-
1.
مؤلف : افروز، غلام علی ؛ ملتفت، قوام ؛ البرزی، شهلا ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حسین خانزاده، عباس علی ؛ ساداتی، سمیه سادات ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1386 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:خودنظمبخشیراهبردهای انگیزشیدانشآموزان نابیناآزمون زیستشناسیعملکرد تحصیلیآموزشآزموننظمبخشیعملکرد
-
2.
مؤلف : حوله کیان، فرناز ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛ خلیلی، شیوا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1392 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد شناختی-رفتاریناسازگاری اجتماعیبازیدرمانی گروهینوجوانان کمتوان ذهنی
-
3.
مؤلف : به پژو، احمد ؛ کاکابرایی، کیوان ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1387 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 295 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:معلمان عادیمعلمان رابطنگرش به برنامههای آموزش تلفیقیدانشآموز کمشنوامعلماندانشآموزان کمشنوانگرش معلمان
-
4.
مؤلف : حسن زاده، دکتر سعید ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ عزیزی، محمدپارسا ؛ كاتب مسؤول : قندیانی آرانی، خدیجه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1401 - شماره 84 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 7 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتخودکارآمدیاختلال کاستی توجه و بیش فعالیبیش تمرکزیویژگیهای مثبت اختلالنارساییتوجه/بیشفعالی
-
5.
مؤلف : وکیلی، رقیه ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، باقر ؛ اژه ای، جواد ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 29 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانراهبردهای یادگیریدانشآموزان نابیناجهتگیریهای هدفیدانشآموزانجهتگیریبیناییاضطراب امتحان دانشآموزان