-
1.
مؤلف : حمید، بهزاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار التصنيف: ملی (10 صفحة - من 139 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایه ایراننفوذ اجتماعیعشق به برندبازاریابی دهان به دهانارزش ویژهبازارهمبستگی
-
2.
مؤلف : عزیززاده، محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»نهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف: ملی (4 صفحة - من 64 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریسرمایه فکریتامین اجتماعیبهره و ری
-
3.
مؤلف : آقایاری، مصطفی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»نهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف: ملی (6 صفحة - من 208 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:کودکانبازی های ویدئوییروان شناختیاثراتویدئوییروانیمهارتاجتماعیوالدینتقویتبازیهای ویدیویی
-
4.
مؤلف : بیات، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار التصنيف: ملی (13 صفحة - من 149 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارپایداری زیست محیطیرفتار سازمانیپایداری اجتماعیپایداری اقتصادیکارکنانپژوهشمدیریت منابع انسانی سبزمحیط
-
5.
مؤلف : زاهددوست محمدجانی، نیلوفر ؛ دوره، معصومه ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار التصنيف: ملی (16 صفحة - من 827 إلی 842 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ویژه برندقیمت ادراک شدهرضایت مصرف کنندهبازاریابی از طریق شبکه های اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیمشتریرضایتارزش ویژهرضایت مشتری