-
1.
تحلیل روابط پاره ای از متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان کاربری از مدل معادلات ساختاری
مؤلف : قاضی طباطبایی، محمود ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 83 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریارزشیابی تدریساثربخشی تدریسدانشجویانتدریسمدرسمدلپژوهشرابطه
-
2.
مؤلف : فریدی، محمدرضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1395 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبراثربخشی تدریسخودکارآمدی پژوهشی
-
3.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ زاهدی، حمیده ؛ معینی شهرکی، هاجر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 148 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوارزيابياثربخشي تدريسرويكردهاي مطالعهدستاوردهاي تحصيليدانشجویانتدریسارتباطاتمدل
-
4.
مؤلف : فریدی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبراثربخشی تدریسخودکارآمدی پژوهشی
-
5.
مؤلف : فلاحی، ویدا ؛ رستمی، کاوه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1391 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تدریسهوش هیجانی درآموزشهوش هیجانی معلمانتدریس اثربخش در مدارس راهنمایی