-
1.
كاتب مسؤول : رضایی، صادق ؛
مجلة:علوم و فنون مرزی»تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 153 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموختگاناهداف آموزشیکارشناسی مصوبرسته مرزبانی
-
2.
مؤلف : میری، وجیهه ؛
مجلة:شیعه شناسی»بهار 1399 - شماره 69 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 31 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:آموزشاهداف آموزشیمباحثهامامان معصوممتربیانقمشیعیانابنبابویهکلینی
-
3.
كاتب مسؤول : سواری، کریم ؛ مؤلف : فرزادی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1400- شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیاهداف آموزشیخودکارآمدی تحصیلیاحساس طردشدگی
-
4.
مؤلف : کلبعلی، احسان ؛ ویسی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : کریمیان، حسین ؛
مجلة:مهارت آموزی»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اهداف آموزشیدانش آموزان با نیازهای ویژهدوره دوم متوسطه حرفهایآموزشوپرورش استثنایی
-
5.
مؤلف : ارشادینیا، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»اردیبهشت 1398 - شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:اهداف آموزشیکتاب درسی دانشگاهیارزشیابی متون آموزش عالیساختار متن درسی
-
6.
مؤلف : رضاپور، زینب ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»خرداد 1398 - شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 81 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیاهداف آموزشیمتون ادبیزبان و ادبیات فارسیدرسنامههای آشنایی با علوم قرآنی
-
7.
مؤلف : Rezvani، Reza ؛ Sayyadi، Ali ؛ Izadi، Ahmad ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»Fall & Winter 2021, Volume 10 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیاهداف آموزشیفرآیندهای شناختیبرنامه های درسی در نظر گرفته شدهانواع دانشهاهمسویی عمودی.cognitive processesEducational ObjectivesIntended CurriculumsKnowledge TypesVertical AlignmentEvaluation