-
1.
مؤلف : زارع، مریم ؛ سارانی، هنگامه ؛ رحیمی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 77 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتدرگیری تحصیلیبازخورد معلمخودگویی انگیزشی
-
2.
مؤلف : همتی، نگین ؛ نوشادی، ناصر ؛ نیکدل، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1397- شماره 75 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 33 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتانگیزش تحصیلیمشغولیت تحصیلیهیجانهای پیشرفت
-
3.
مؤلف : سواری، کریم ؛ اورکی، محمد ؛ گنجی، رقیه ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیاهداف پیشرفتتعهد به مدرسه
-
4.
مؤلف : عابدینی، یاسمین ؛ كاتب مسؤول : زارعی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1397 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیفراتحلیلاهداف پیشرفتفرایندهای شناختی و فراشناختی
-
5.
مؤلف : مهدوی راد، حجت ؛ کوشکی، شیرین ؛ كاتب مسؤول : فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیاهداف پیشرفتانگیرش تحصیلیخودکارآمدی تحصیل و درگیری تحصیلی
-
6.
مؤلف : آل حمد، أمانی ؛ بردبار، مریم ؛ کارشکی، حسین ؛ خانی، فائزه ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 85 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 191 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتدانشجویان هنرمحیط حامی خودمختاریهیجانهای پیشرفت مثبت