-
1.
مؤلف : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 53 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویامدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : بلاغت نیا، نفیسه ؛ شیرازی، حسین ؛ جنتی فر، حسین ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 19 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:پیامدبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای نوپامدل بازاریابیپیشآیند