-
1.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
2.
كاتب مسؤول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ مؤلف : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیانخرید ناگهانیفروشگاه های زنجیرهای