-
1.
مؤلف : اسماعیلپور، ایوب ؛ رجبی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بدریان، عابد ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشنگرشرسانههای آموزشیآموزش فیزیکیادگیری مفاهیم انتزاعی
-
2.
مؤلف : علیزاده، ولی ؛ احمدی، مالک ؛ احدی، بهزاد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 47 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:معلم تربیت بدنیفرآیند تدریسرسانه های آموزشی
-
3.
مؤلف : امینی، نرجس ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1393 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتدانشجویان فنی و مهندسیپزشکی و علوم انسانیرسانه های آموزشی
-
4.
مؤلف : امینی، نرجس ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:دانشور رفتار»بهار و تابستان 1393 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای آموزشیجنسیت.دانشجویان فنی و مهندسیپزشکی و علوم انسانی
-
5.
مؤلف : کاوه، زهره ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای آموزشیفرایند یاددهی یادگیریموانع بهرهگیری از رسانههای آموزشی
-
6.
مؤلف : همراز، ویدا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 147 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:تاريخفيلم مستندآموزش تاريخرسانه هاي آموزشي
-
7.
مؤلف : کاوه، زهره ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای آموزشیفرایند یاددهی یادگیریموانع بهرهگیری از رسانههای آموزشی
-
8.
مؤلف : امینی، نرجس ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1391، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 124 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:سبک های یادگیریرسانه های آموزشیاساتید علوم انسانی