-
1.
مؤلف : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میر حسینلو، ام البنین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
2.
مؤلف : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میرحسینلو، ام البنین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
3.
مؤلف : شاطریان، محسن ؛ سهراب زاده، مهران ؛ امامعلیزاده، حسین ؛ حسینی زاده، سید سعید ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»بهار 1396 - شماره 28 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رضایتانزواشهرهای جدیدهویّتپردیس
-
4.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات