-
1.
مؤلف : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : اسحاقیه فیروزآبادی، امیراحسان ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 58 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شبیهسازیرضایت مشتریانصنعت کاشی و سرامیکپویاشناسی سیستم
-
3.
مؤلف : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
4.
مؤلف : احمدی سعید، سیده فرناز ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانازدحام ادراک شدهصلاحیت وظیفه کارکنانصلاحیت تعامل کارکناندرخواست از کارکنان
-
5.
مؤلف : فاطمی، آرمان ؛ کیامهر، مهدی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1396 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science (8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمدیریت نوآوریتلفن های هوشمندکارایی فناوری