-
1.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسینگرش مصرف کنندهجذابیت ظاهری پیاماعتبار منبع پیامسطح درگیری ذهنیسطح ریسک پذیری
-
2.
مؤلف : ساعدی، عبداله ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 217 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدسطح درگیری ذهنیپایگاه های قدرت اجتماعی برند