-
1.
كاتب مسؤول : رجبی امیراباد، ربابه ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1399 - شماره 34 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 62 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریتوسعه اقتصادی و اجتماعیتویسرکانجاذبه های گردشگریتوریسم مذهبی
-
2.
كاتب مسؤول : بختیاروند بختیاری، شهین ؛ مؤلف : سودایی، علیرضا ؛ آبکار، ابوالفضل ؛ موسوی، مرضیه ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1401 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریtourism industryتابلوهای گردشگریبرند تبلیغاتیtourism boardsadvertising brand
-
3.
مؤلف : نرگسی، شهین ؛ بابکی، روحاله ؛ عفتی، مهناز ؛
مجلة:اقتصاد مالی»پاییز 1397 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (27 صفحة - من 41 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:ایرانرشد اقتصادیتوسعه مالیصنعت گردشگریمدل تصحیح خطای برداری (VECM)
-
4.
كاتب مسؤول : براتی، جواد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1401 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریشکست ساختاریآزمونهای نوسانات تعمیمیافتهگردشگری خارجی.
-
5.
مؤلف : تقی پور، صغری ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ نیکی، حکیمه ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1401 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریtourism industryExperience Managementمدیریت تجربهپیشایندهای تجربهپیامدهای تجربهexperience antecedentsexperience consequences
-
6.
كاتب مسؤول : حیدری ارجلو، تارا ؛ مؤلف : زارع، امیرعباس ؛ نژداغی، نسترن ؛ حیدری ارجلو، الهه ؛
مجلة:آینده پژوهی شهری»تابستان 1401 - شماره 5 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:توسعهمدیریت شهریصنعت گردشگریشهر شیرازپساکروناکروناگردشگریشهریبحرانمدیریت
-
7.
مؤلف : دانشور، فاطمه ؛ گندمکار، امیر ؛ ندیمی شهرکی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : خادم الحسینی، احمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1401 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگرینقشه مفهومیفراترکیب
-
8.
مؤلف : خبیری، مهرنوش ؛ رنجبر، محسن ؛ كاتب مسؤول : اخوان قنادی، علی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1401- شماره 55 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:خدماتصنعت گردشگریمسئولیت پذیری اجتماعیتعهدات اخلاقیواژگان کلیدی: بازاریابی اخلاقی
-
9.
مؤلف : تقی پور، صغری ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ نیکی، حکیمه ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1401 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریابزار سنجشتجربه گردشگرارزش مشارکت