-
1.
كاتب مسؤول : افروغ، محمد ؛ مؤلف : بواناتی، منصوره ؛
مجلة:پیکره»بهار 1400 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
-
2.
كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛ مؤلف : عباسیان، مینا ؛ مکتبی، غلامحسین ؛ عابدی، احمد ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1399 - شماره 75 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تدوینطراحیاختلال نقص توجه/بیش فعالیآموزش توجه
-
3.
مؤلف : قربانی، شعبانعلی ؛
مجلة:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار 1398- شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 103 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیطراحیدیزاینکارشناسی صنایع دستیآموزش عالی هنر
-
4.
مؤلف : خجسته باقرزاده، حسن ؛ عظیمی فرد، فاطمه ؛ صفاییان، زهرا ؛ كاتب مسؤول : روشن، فاطمه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1400 - شماره 125 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 5 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:طراحیمعیارساختار برنامة رادیوییبرنامة ترکیبی رادیوییرادیوییبرنامهریتمبرنامههای رادیوییمخاطبمحتواتوازن
-
5.
مؤلف : جواهری دانشمند، محمد ؛ زارعی، اقبال ؛ شیخی فینی، علیاکبر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:طراحیویژگیهای روانسنجیپرسشنامه کاربردی یادگیری الکترونیکدوره ابتدایی شهرستان کرج
-
6.
مؤلف : نتاج انصار، ژاله ؛ مرشدی، جعفر ؛ كاتب مسؤول : برنا، رضا ؛
مجلة:توسعه پایدار محیط جغرافیایی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 129 إلی 141 )
-
7.
مؤلف : ملکشاهی، حسین ؛ مکوندی، بهنام ؛ كاتب مسؤول : کامکاری، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1398، سال دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 183 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تدویناستانداردسازیطراحیکودکان کمتوان ذهنیمقیاس ملی رفتارهای انطباقیسازه
-
8.
مؤلف : طهماسبی پور، محسن ؛ اشرف گنجویی، فریده ؛ سجادی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1397 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 187 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تحلیلنیازهای اطلاعاتیطراحیسیستم اطلاعات مدیریتداوطلب ورزشی
-
9.
مؤلف : کاظمی، معصومه ؛ مجلل چوپقلو، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : رنج دوست، شهرام ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 365 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیاعتباریابیطراحیمسئولیتپذیری
-
10.
تأثیر آموزش نقشه مفهومی به شیوۀ گروهی بر افزایش خلاقیت در طراحی و مهارت دانشجویان معماری در حل مسئله
مؤلف : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:صفّه»تابستان 1401، دوره سی و دوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتطراحینقشه مفهومیمهارت حل مسئلهدانشجویان معماریآموزش معمارینقشه مفهومی گروهی