-
1.
كاتب مسؤول : ناظمی، علی ؛ مؤلف : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1015 إلی 1034 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندپیشنیازهانظریۀ دادهبنیاد کلاسیک
-
2.
مؤلف : شریفی، افسانه ؛ اصلانخانی، محمد علی ؛ تجاری، فرشاد ؛ درودیان، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالوفاداری هوادارانخدمات برند
-
3.
مؤلف : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالتوسعه برندبازاریابی کمیناهداف حامیان مالیحامیتوسعه
-
4.
كاتب مسؤول : حسینی، سید عماد ؛ مؤلف : برومند، محمدرضا ؛ براتی پور، علی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 37 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیتبلیغات محیطیلیگ برتر فوتبالتبلیغات در ورزش شرایط مسابقهای