-
1.
شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه ی محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور
مؤلف : طالبی، کامبیز ؛ کچوئی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1389 و بهار 1390، سال ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکتهای کوچک و متوسطمحصول جدید
-
2.
مؤلف : پورکاظمی، محمد حسین ؛ صدری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات اقتصادی»بهار 1391 - شماره 98 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 23 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تعادل نشخودروقیمت گذاریمحصول جدیدنظریه ی بازیقیمتسهم بازاربازار خودروتولیدتقاضابنگاه