-
1.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری