-
1.
مؤلف : تقیپور، میلاد ؛ عباسی، عنایت ؛ نعیمی، امیر ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانآموزش عالیارزیابیکیفیت خدماتمدل سروکوالآموزش عالی کشاوزریکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشکده کشاورزی دانشگاه تربیتمدرسمیزان رضایت
-
2.
مؤلف : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
3.
مؤلف : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
4.
مؤلف : حیدری رفعت، ابوذر ؛ عنایتی نوین فر، علی ؛ پروری، امین ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 25 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوآلکیفیت خدمات آموزشیدانشکدة فنیدانشجویانادراکارزیابی کیفیت خدمات آموزشی
-
5.
مؤلف : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات