-
1.
بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان
مؤلف : ذاکری، ساناز ؛ مومنی مهموئی، حسین ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیکیفیت تجارب یادگیریانطباق برنامه های درسیعملکرد تحصیلی دانشجویان
-
2.
مؤلف : پیری، موسی ؛ برقی، عیسی ؛ افسانه، شاهی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تجارب یادگیریاحساس تعلق به مدرسهنگرش به برنامه درسی
-
3.
كاتب مسؤول : نوذری، قاسم ؛ مؤلف : لیاقتدار، دکتر محمد جواد ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:توانایی شناختیکیفیت تجارب یادگیریاثربخشی برنامهدرسیتوانایی شخصیتوانایی بین فردی