-
1.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییاددهیارزشیابی توصیفیپوشه کاربازخوردهای توصیفیملاک بیست گراییدانشآموزانآزمونطرح ارزشیابی توصیفی
-
2.
مؤلف : دولتی، علی اکبر ؛ جمشیدی، لاله ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 77 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریفناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمیاددهیمدارس هوشمندبهبود فرآیند یاددهیمعلمانیاددهی – یادگیری
-
3.
مؤلف : اباذری، زینب ؛ میر جانی اقدم، اکبر ؛ چراغی، آزاددخت ؛
مجلة:توانبخشی»پاییز 1394 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 263 إلی 269 )
-
4.
مؤلف : عبدالتاجدینی، کامیار ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییاددهیراهبردهای یادگیریزبانآموز خوب
-
5.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ فراقی وایقان، اعظم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»زمستان 1386 - شماره 92 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریالگوهای تدریسیاددهینگارهتصویر مفهوماندازهء اثردانشآموزاننگاره مفهومآموزگارمفهومالگو
-
6.
مؤلف : اسلامیان، حسن ؛ سعیدی رضوانی، محمود ؛ امین خندقی، مقصود ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییاددهیروش تدریسراهنمای تدریسارزیابی استانداردارزیابی سهلگیرانهسازماندهی فعالیت ها