-
1.
مؤلف : غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ یاریاری، فریدون ؛ شریفی اردانی، احمد ؛ پیرزادی، حجت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان پایه ابتداییطرح پژوهش تک آزمودنیاختلال ریاضیآموزش مستقیمآموزشدانشآموزآزمونپژوهشسوالات
-
2.
مؤلف : کریمی، بهروز ؛ علیزاده، حمید ؛ فرخی، نور علی ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1390 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 255 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:direct instructionSpelling learning disordersPhonological Awareness and Combined Methodآموزشآگاهی واجشناختیآموزش مستقیمدانشآموزان
-
3.
مؤلف : کریمی، بهروز ؛ علیزاده، حمید ؛ سلیمانی، اسماعیل ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 60 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاختلال یادگیری در خواندنآگاهی واج شناسی
-
4.
مؤلف : نیکومحمدی، نجمه ؛ علیزاده، حمید ؛ کریمی، بهروز ؛ حکیمی راد، الهام ؛ امین آبادی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1394 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 184 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی واج شناختیآموزش مستقیمآموزش ترکیبیاختلال یادگیری املااملاآموزشدانشآموزان
-
5.
مؤلف : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 108 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:اختلال ریاضیآموزش مستقیمدانش آموزان با اختلال یادگیری خاص