-
1.
مؤلف : دوایی، مهدی ؛ آجرلو، الهام ؛ كاتب مسؤول : کاشانی وحید، لیلا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»بهار 1400 - شماره 89 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 107 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان سرآمدتابآوریمدیریت هیجانحل مسئله خلاقانهمدیریت هیجان, تابآوری, حل مسئله خلاقانه, دانشآموزان سرآمد
-
2.
مؤلف : محمدلو، اکرم ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛ كاتب مسؤول : مروتی، ذکراله ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 307 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان ابتداییسرعت پردازش اطلاعاتتوانبخشی شناختی رایانهایمسئلهگشایی خلاق
-
3.
كاتب مسؤول : موسوی، سیدرضا ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 357 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:گرایشبینشمحبتهوش هیجانیکنشمدیریت عواطف
-
4.
مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجیگری خردمندی در دانش آموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان
كاتب مسؤول : عبدالهی مقدم، مریم ؛ مؤلف : گراوند، هوشنگ ؛ سبزیان، سعیده ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 56 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:رشد اخلاقیدانشآموزان تیزهوشخردمندیتصور از خدا
-
5.
بررسی محتوای آموزشی موجود و مطلوب در بین دانشآموزان استعداد درخشان شهر اصفهان براساس رویکرد تفکیکی
مؤلف : ابوالقاسمی، مهدی ؛ زینلی پور، حسین ؛ شیخی فینی، علی اکبر ؛ عصاره، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد تفکیکیدانشآموزان استعداد درخشانمحتوای آموزشی مطلوبمحتوای آموزشی موجوددانشآموزاندانشآموزان استعداد درخشان شهر اصفهانمحتوای آموزشیدبیران
-
6.
مؤلف : زارعیان، ساناز ؛ خانی موصلو، محمود ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد 1397 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 268 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:باورهای انگیزشیخودراهبریدانشجویان استعداد درخشان و ممتازخودکفایتیپژوهشتیزهوش
-
7.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ اژه ای، جواد ؛ كاتب مسؤول : عباسی، فهیمه ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان سرآمدتفاوتهای جنسیتینیمرخ شکوفاییمدل پرمای سلیگمن
-
8.
مؤلف : سجادی اناری، سیدسعید ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات رفتاریدانشآموزان تیزهوشبرنامۀ جامع حل مسئلۀ خلاق
-
9.
كاتب مسؤول : آرامی، دکتر زهرا ؛ مؤلف : شریفی، دکتر طیبه ؛ غضنفری، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1401 - شماره 84 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای مقابلهایبرنامۀ مثبتاندیشی فردریکسونبرنامۀ تغییر ذهنیت دوئیکدانشآموزان تیزهوش
-
10.
كاتب مسؤول : تجری، طیبه ؛ مؤلف : ماهینی، فاخته ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1402 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان تیزهوشآموزش زبان امکان"اجتناب شناختی"تفکر فلسفی"