-
1.
مؤلف : متقی، افشین ؛ انصاری، زهرا ؛ كاتب مسؤول : قربانی سپهر، آرش ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1398، سال یازدهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیایرانسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیفضای سایبر
-
2.
مؤلف : فتاحی، هدا ؛ هاشمیان فر، سید علی ؛ كاتب مسؤول : حقیقتیان، منصور ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1398، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیسرمایه اجتماعیسرمایه فرهنگیسرمایه اقتصادیشبکه های اجتماعیمهارت های اجتماعیسبک زندگی سلامت محور
-
3.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ كاتب مسؤول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
4.
كاتب مسؤول : جعفری، علی ؛ مؤلف : زرپوش، بهروز ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی شهری»تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 151 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفسبک زندگیشبکه های اجتماعیشهروندان اردبیلشهر
-
5.
مؤلف : حسنی راد، تورج ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ عباسیان، حسین ؛ آراسته، حمیدرضا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1398 - شماره 38 التصنيف A+ (Azad University/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعینظام آموزش عالیسیستم مدیریت یادگیریسیستم مدیریت آموزش
-
6.
مؤلف : شهریاری، شادی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتبازاریابی چریکیتصویر عملکری برندتصویر نمادین برند
-
7.
مؤلف : جعفرزاده، محمد رضا ؛ راه چمنی، احمد ؛ ساعی ارسی، ایرج ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University (9 صفحة - من 85 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیشبکههای اجتماعیبهرهبرداری از فرصت
-
8.
مؤلف : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک
-
9.
مؤلف : طالبلو، رضا ؛ درخشان، حمیدرضا ؛ شاکری، عباس ؛ بهرامی، جاوید ؛ طاهرپور، جواد ؛
مجلة:اقتصاد مالی»تابستان 1398 - شماره 47 التصنيف A+ (Azad University (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:نرخ ارزشبیه سازیشبکه های اجتماعیریزساختار بازاررفتار توده ای
-
10.
كاتب مسؤول : فتحی، لیلا ؛ مؤلف : کلدی، علیرضا ؛ ساروخانی، باقر ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1398، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیفضای مجازیسرمایه فرهنگیشبکه های اجتماعیتلگرامتمایل به گمنامیتمایل به خودافشایی