-
1.
مؤلف : ابدالی تکلو، فرزانه ؛ حفیدی، وریا ؛
مجلة:مشکوة»زمستان 1396 - شماه 137 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 126 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیحجاب اسلامیشبکه های اجتماعیالگوگیری نوجوانانتصویرهای افراد مشهور
-
2.
مؤلف : دوخانی، فیروزه ؛ حریری، نجلا ؛ نوشن فرد، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : اصنافی، امیررضا ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1396 - شماره 6 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:آلتمتریکسابزارهای وب 2شبکههای اجتماعیرسانههای مجازیکتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
-
3.
مؤلف : غلامپور، میثم ؛ رستمینژاد، محمدعلی ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛ قرآنی سیرجانی، سیما ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1397 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science (32 صفحة - من 115 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:آموزششبکههای اجتماعیعوامل موفقیت و سنتزپژوهی
-
4.
مؤلف : اسدی کرم، آذر ؛ برکت، محیا ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»بهار 1396 - شماره 22 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیسواد رسانهایشبکههای اجتماعیارتباطات مشارکتیرسانههای تعاملیکنشهای فردیسوادرسانهایارتباطاتاطلاعاتنقش شبکههای اجتماعیکنشتحلیل محتوای کیفی
-
5.
كاتب مسؤول : احمدی، علی ؛ مؤلف : عسکرزاده، محسن ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1397 - شماره 28 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:امریکاشبکههای اجتماعیانتخابات ریاست جمهوریاخبار زردقطبی سازی
-
6.
مؤلف : عاملی، سید حامد ؛ خرازی آذر، رها ؛ مظفری، افسانه ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1396 - شماره 22 التصنيف د (Ministry of Science (17 صفحة - من 73 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیدیپلماسی رسانه ایتکنولوژی های نوین رسانه ایدیپلماسی شبکه ای
-
7.
مؤلف : سبحانیفرد، یاسر ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1397 - شماره 54 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهشبکه های اجتماعیقصد خریداینستاگرام
-
8.
مؤلف : عباسی شوازی، محمدجلال ؛ دراهکی، احمد ؛
مجلة:نامه انجمن جمعیت شناسی ایران»بهار و تابستان 1396 - شماره 23 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 7 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:باروریشبکههای اجتماعیقصد باروریتوالی زندهزاییسنخشناسی شبکههای اجتماعی