Abstract:
با ایجاد مجموعهای از تاکتیکهای بازاریابی دیجیتال، تغییرات و دگرگونیهای زیادی را در چشمانداز
کسبوکار موجب شده است لذا مدیران شرکتهای تجاری در حوزه بازاریابی نیازمند به برخورداری از
آگاهی و تلاشی بیش از بیش بوده و ضرورت تعیین تاکتیکها و استراتژیک بازاریابی دیجیتال برای
ماندگاری پررنگتر میشود. در این مقاله سعی میشود با مرور مقالات این حوزه مهمترین و
پرکاربردترین شیوهها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را برشماریم
Machine summary:
(آف رين مهک ٢٠٢٠) لذا از زماني که بازاريابي به عنوان يک رشته و حوزه متمايز شناخته شد، مفهوم بازاريابي به طور مرتب مورد بحث و ارزيابي قرار گرفته است ، تعاريف بسياري از بازاريابي در طول سال ها ارائه شده است زيرا هر نسل تلاش ميکند تا بفهمد بازاريابي چيست و چه معنايي براي آنها دارد، در طول ٥٠ سال گذشته ، بازاريابي براي تناسب با زمينه هاي جديد، به عنوان مثال در بخش هاي سياسي و اجتماعي، دوباره تعريف شده است ، در سال هاي اخير، فناوري، تکنيک ها و رسانه هاي جديد فرصت هاي بيشتري را براي تعريف مجدد بازاريابي به ارمغان آورده اند، اين تعاريف اغلب به نظر ميرسد که معناي بازاريابي را به نوعي کمرنگ ميکند، کلمات بازاريابي، فروش ، تبليغات ، خدمات مشتري و تعاملات به جاي هم استفاده مي شود و توسط بازاريابان يا فروشندگان مطابق با تمرکز شغلي آنها تطبيق داده ميشود (گمبل و همکاران ٢٠١١).
Marketing Management: Influences the Business Pattern in an Organization; International Journal for Research in Applied Science & Engineering Technology (IJRASET) ;Volume 8 Issue VII.
A Study on the Importance of Blog in Digital Marketing;UGC Care Journal;Vol-19.
Business strategy and the management of digital marketing.
The Optimal Search Engine Marketing Strategy from a Small Business Perspective.