Skip to main content
Article List

ملال پاریس و گلهای رنج (به بهانه نمایشگاه عکس های امین اصلانی)

Reporter:

(2 page(s) - From 20 to 21)

Automated keywords : بهانه نمایشگاه عکس‌های امین اصلانی ، ملال پاریس و گل‌های رنج ، بهانه نمایشگاه عکس ، امین اصلانی ، رمز ، متروها ، سبک نگاه و سبک زیبایی‌شناختی ، گل‌های رنج به بهانه نمایشگاه ، فیلم ، نور

خلاصه ماشینی:

"به واقع می‌توان امین اصلانی را یک هنرمند تجربی دانست،تجربه به معنای پیدا کردن راه‌های‌ جدید برای بیان زیبایی شناختی،و ورود به‌ عرصه راز و رمز یا میستیسیم که معمولا در سینما، ورود به عرصه این مفاهیم به جای گسترش راز و رمز،رمززدایی می‌کند و اندیشه و عناصر رمزی، از رمز خالی و سطحی می‌شود،اصلانی در چند فیلم خود با آن‌که کوتاه و در قالب مستند داستانی‌ بوده است،توانسته نوعی نگاه تصویری جدید را جست‌وجو کند و کلام رمزی کهن را به صورت‌ کنتریوان،در مقابل بازپردازی تصویری قرار دهد. خالی ترند با سیاهی عظیمی که بار حضور یک عنصر،یا یک‌ وجود را حمل می‌کند،و این در نوری طبیعی،بی‌ آن‌که چیزی به آن اضافه شود،با کم شدن بار نور،و گسترش گرافیک خطوط،تصویر را از نوعی‌ رئالیسم که عکس گرفتن از سوژه است به یک‌ تصویر ساختار یافته،و فرا واقعی تبدیل می‌کند."


You should become a Enter to be able to see articles.