Journal (Article count) |
---|
Journal School administration 1 |
Journal پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی 1 |
Journal علوم تربیتی 1 |
Journal مطالعات برنامه درسی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
مدیریت 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : پیرحیاتی، سارا ؛ مقدم زاده، علی ؛ فرزاد، ولی الله ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ ایزانلو، بلال ؛ Corresponding Author : صالحی، کیوان ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»بهار 1402 - شماره 68 ISC (41 page(s) - From 247 to 287 )
Keywords:دوره ابتداییویژگیهای روانسنجیساخت ابزارمدارس اثربخشمیزان کردن (استاندارد کردن)effective schoolPsychometric PropertiesScale Developmentstandardizationelementary school
-
2.
Writer : پیرحیاتی، سارا ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مقدم زاده، علی ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ Corresponding Author : صالحی، کیوان ؛
Journal:School administration»بهار 1399، سال هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 447 to 474 )
Keywords:اثربخشی مدارسملاکها و نشانگرهامدارس اثربخشeffective schoolsschool effectivenessfactorsCriteriaindicators
-
3.
Writer : پیرحیاتی، سارا ؛ صالحی، کیوان ؛ فرزاد، ولیاله ؛ مقدمزاده، علی ؛ حکیمزاده، رضوان ؛
Journal:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 47 to 58 )
Keywords:مرور نظاممنداثربخشی مدرسهمدرسه اثربخشعوامل مدرسهی اثربخش
-
4.
Writer : پیرحیاتی، سارا ؛ سپاسی، حسین ؛ Corresponding Author : مهرعلیزاده، یدالله ؛
Journal:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 91 و 92 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 101 to 128 )
Keywords:ساختار تبحریساختار اجتنابیهدف های تبحریهدف های رویکردهدف های اجتنابراهبردهای پردازش عمیقراهبردهای پردازش سطحی و تحلیل معادلات ساختاریعملکردخودتنظیمیساختار عملکردیself regulationMastery GoalsMastery structureperformance structureavoidance structureperformance approach goalsperformance avoidance goalsdeep processing strategiessurface processing strategies and structure modeling equationدانشآموزانادراک از ساختار کلاسکلاسجهتگیری هدفی تبحریجهتگیریپیشرفت